استرالیا قرارداد تولید بوکسورهای آلمانی را امضا کرده است


یک وسیله نقلیه شناسایی رزمی بوکسر راین متال ارتش استرالیا که در طول تمرین چونگ جو در محدوده پوکاپونیال، ویکتوریا، 16 مه 2018 به نمایش گذاشته شد.
یک وسیله نقلیه شناسایی رزمی بوکسر راین متال ارتش استرالیا که در طول تمرین چونگ جو در محدوده پوکاپونیال، ویکتوریا، 16 مه 2018 به نمایش گذاشته شد.

دولت استرالیا اعلام کرده است که قرارداد تولیدی با راین متال دیفنس استرالیا برای تولید خودروهای حامل سلاح های سنگین باکسر 8×8 برای آلمان امضا کرده است.

امضای قرارداد تولید به دنبال توافق دوجانبه ای است که توسط دولت های استرالیا و آلمان در ماه مارس امضا شد تا بیش از 100 دستگاه خودروی باکسر تولید شده در مرکز فناوری نظامی راین متال دیفنس استرالیا در ردبانک، کوئینزلند به ارتش آلمان صادر شود.

اولین خودروی ساخت استرالیا قرار است در سال 2026 و آخرین خودرو در سال 2030 به آلمان تحویل داده شود.

سرلشکر جیسون گفت: «این قرارداد شریک امنیتی ما، آلمان را با یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای زرهی در جهان تأمین می‌کند و از صنعت دفاعی در کلاس جهانی استرالیا، نه تنها در کوئینزلند، بلکه در سراسر زنجیره تأمین ملی پشتیبانی می‌کند». بلین، رئیس بخش سیستم های زمینی ارتش استرالیا.

سرلشکر بلین افزود: این امضای قرارداد نشان دهنده قدرت مشارکت بین دولت استرالیا و صنایع دفاعی کشورمان از جمله راین متال دیفنس استرالیا است. “راین متال دیفنس استرالیا با تعداد زیادی از شرکت های استرالیایی با تجربه در تامین وسایل نقلیه نظامی شراکت قوی و پایداری دارد.”

این قرارداد به‌عنوان «بزرگ‌ترین قرارداد صادرات دفاعی» در تاریخ استرالیا نام‌گذاری شد و به دنبال توافقی است که فیلیپ گرین، سفیر آلمان در آلمان و بندیکت زیمر، وزیر امور خارجه فدرال آلمان در امور دفاعی و آنتونی آلبانیز، نخست‌وزیر استرالیا که در سفرش به آلمان حضور داشتند، امضا کردند. برلین در ژوئیه 2023.

به گفته نخست وزیر آلبانیز، بیانیه وزارت دفاع افزود که رویداد مهم صنعت دفاعی استرالیا بیش از 1 میلیارد دلار استرالیا برای اقتصاد استرالیا ایجاد می کند و بیش از 600 شغل در کوئینزلند با فرصت های بیشتر در سراسر کشور از طریق زنجیره تامین ایجاد می کند.

پیشتر در مارس 2023، دولت کوئینزلند و راین متال دفاع استرالیا اعلام کردند که تولید کامل محلی دومین دسته از وسایل نقلیه شناسایی رزمی باکسر (CRV) برای ارتش استرالیا می تواند پس از انتقال فناوری و مهارت به نیروی کار محلی آغاز شود.

وزارت دفاع به عنوان بخشی از پروژه Land 400 Phase 2 با راین متال دیفنس استرالیا قراردادی را برای تامین و پشتیبانی 211 بوکسر CRV برای ارتش استرالیا منعقد کرده است مدت زیادی از معرفی آن در سال 1996 می گذرد.

از جوانتر Ng



دیدگاهتان را بنویسید