فیلیپین بودجه بیشتری را برای ساخت کوروت اختصاص می دهد


خبرگزاری دولتی PNA گزارش داد، وزارت بودجه و مدیریت فیلیپین (DBM) قسط چهارم 106 میلیون دلاری را برای تامین مالی ساخت دو ناو موشکی در حال انجام در صنایع سنگین هیوندای کره جنوبی (HHI) منتشر کرده است.

این آخرین بسته بودجه در 3 آوریل به وزارت دفاع ملی (DND) منتشر شد. سه قسط اول – در مجموع حدود 225 میلیون دلار آمریکا – بین سال های 2021 و 2023 صادر شد.

در دسامبر 2021، DND و HHI قراردادی به ارزش 495 میلیون دلار برای دو ناو موشک چندمنظوره جدید که قادر به انجام مأموریت‌های رزمی ضد کشتی، ضد زیردریایی و ضد هوایی هستند، امضا کردند. اعتقاد بر این است که HHI از نسخه مفهومی پلتفرم HDC-3100 خود با وزن 3100 تن و اندازه 114 متر استفاده می کند.

اولین کوروت موشکی قرار است در سال 2025 و دومی در سال 2026 به نیروی دریایی فیلیپین تحویل داده شود.

ناوهای آتی نیروی دریایی فیلیپین مجهز به سیستم های راداری سبک وزن ALPHA 3D با آرایه اسکن الکترونیکی فعال (AESA) توسعه یافته توسط صنایع هوافضای اسرائیل (IAI) خواهند بود.

سیستم راداری سه بعدی ALPHA که توسط ELTA IAI توسعه یافته است، فناوری را با رادار بزرگتر MF-STAR به اشتراک می گذارد و دارای طراحی ماژولار و معماری نرم افزاری کاملا دیجیتالی است که اجازه می دهد به طور مداوم از طریق به روز رسانی نرم افزار برای مبارزه با تهدیدات جدید بهبود یابد. این رادار به طور کامل با سیستم مدیریت مبارزه (CMS) ارائه شده توسط سیستم هانوا کره جنوبی یکپارچه خواهد شد.

این قرارداد دومین خرید عمده دفاعی بین HHI و فیلیپین است. این شرکت قبلاً برنده مناقصه ای برای ساخت دو ناوچه جدید برای نیروی دریایی، بر اساس سکوهای کلاس اینچئون (FFX-I) نیروی دریایی جمهوری کره شده بود. هر دو کشتی اکنون به عنوان کلاس خوزه ریزال در خدمت هستند.

از جوانتر Ng



دیدگاهتان را بنویسید