سنر در حال مذاکره با NTT Data برای به دست آوردن SCR، متخصص اسپانیایی خودروهای بدون راننده است


گنجاندن SCR به Sener این امکان را می دهد که ارزش پیشنهادی خود را در زمینه اپراتورهای راه دور و ناوبری مستقل، جایی که قبلاً تجربه قابل توجهی در برنامه های ملی و بین المللی دارد، تقویت کند.

تعهد قوی Sener به صنایع هوافضا و دفاعی با این عملیات تقویت می شود که قابلیت های صنعتی و فناوری آن را افزایش می دهد.

گروه Sener، از طریق بخش هوافضا و دفاع خود، با شرکت ژاپنی NTT Data برای خرید SCR به توافق رسیده است. سیستم های کنترل از راه دور. این معامله منوط به تایید CNMV (بورس بورس اسپانیا) است.

SCR یک شرکت اسپانیایی است که در سال 1994 تاسیس شد و متخصص در طراحی، ساخت و بهره برداری از سیستم های هوایی، زمینی و دریایی بدون سرنشین با کارایی بالا است که راه حل های یکپارچه ای برای محصولات و خدمات ارائه می دهد.

این شرکت دارای ظرفیت تولید و ادغام بالایی است، بیش از 1000 پلتفرم تولید کرده و بیش از 3500 خدمات میدانی ارائه کرده است. در حال حاضر در 17 کشور در اروپا، خاورمیانه، آسیا و آفریقا فعالیت می کند. محصولات آن شامل سیستم های پیشرفته ای است که مکمل سیستم های Sener است. با این خرید، Sener قادر خواهد بود دامنه سیستم های بدون سرنشین خود را گسترش دهد که عملکرد بهینه را در طول کل عمر سرویس تضمین می کند. به طور کلی، سیستم‌های SCR برای ادغام طیف وسیعی از محموله‌ها آماده شده‌اند و با انعطاف‌پذیری عملیاتی و تطبیق‌پذیری خود متمایز می‌شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهند در همه انواع مکان‌ها استفاده شوند. سیستم‌های پشتیبانی آن‌ها که همراه با هواپیما توسعه یافته و کامل شده‌اند، عملکرد بی‌نقص و قابلیت‌های لجستیکی پایین آن‌ها را تضمین می‌کند.

Sener از طریق بخش هوافضا و دفاع خود، صنعت جامد خود را تقویت می کند که در سال 2018 با خرید گروه ارتباطات TRYO آغاز شد. امروزه Sener دارای مراکز تولید در مادرید، کشور باسک و کاتالونیا و دفاتر توسعه فناوری در سانتاندر، اسپانیا و همچنین یک مرکز تولید در ورشو، لهستان است.

با افزودن SCR، سنر قابلیت‌های صنعتی خود را برای توسعه و تولید اپراتورهای راه دور افزایش می‌دهد، منطقه‌ای که در آن سنر یک بازیگر شناخته شده بین‌المللی است: سیستم‌های محرک و کنترل که سنر برای آن با این بخش همکاری می‌کند. شرکت های چند ملیتی پیشرو (Diehl، MBDA، Saab، Raytheon، و غیره)؛ یا ارتباطات، که Sener راه حل های Data Link خود را برای وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (Eurodron، Sirtap و غیره) طراحی و تولید می کند و راه حل های ملی جنگ الکترونیک (COMINT) را طراحی و تولید می کند.

خوزه آنتونیو سبایوسمدیر عامل SCR اظهار داشت: SCR یک نیروی پیشرو در بازار با راه حل های پیشرفته در یک منطقه مهم است که حاکمیت فناوری آینده اسپانیا و اروپا را تضمین می کند. ما از اضافه شدن گروه Sener استقبال می کنیم، که ما را به هدف ما برای تقویت موقعیت ما به عنوان یک مرکز واقعی برتری در زمینه اپراتورهای راه دور نزدیک می کند.

خوزه جولیان اچواریامدیر عامل صنایع هوافضا و دفاعی سنر خاطرنشان کرد “این معامله به Sener اجازه می دهد تا توسعه خود را تسریع بخشد، خطوط تجاری جدید ایجاد کند و در توسعه و تولید پلت فرم های خودمختار پیشرفته رشد کند. با این خرید، Sener انتظار دارد با فناوری های رقابتی اسپانیایی در محیط اروپا همکاری کند.”

سرانجام خورخه سنداگورتمدیرعامل Sener تاکید می کند: «SCR پس از خرید Tryo (شرکت هوافضا مستقر در اسپانیا)، Tactix (یک شرکت زیرساخت مستقر در استرالیا) و Quark (یک شرکت توسعه مرکز داده که در اسپانیا مستقر است) به گروه Sener می پیوندد. ). این عملیات بخشی از یک استراتژی رشد متمرکز بر مهندسی و فناوری است.



دیدگاهتان را بنویسید