موفقیت در استرالیا: قرارداد تولید 123 خودروی حامل سلاح های سنگین باکسر از استرالیا به آلمان امضا شد.


سمت چپ: سرلشکر جیسون بلین، HLS CASG. میانه: ناتان پوینر، مدیر عامل راین متال دفاع استرالیا. سمت راست: JE Beate Grzeski، سفیر آلمان در استرالیا

مشترک المنافع استرالیا قراردادی برای تولید 123 کشتی حامل سلاح های سنگین باکسر امضا کرد که بیش از 100 دستگاه از این وسایل نقلیه از استرالیا برای استفاده توسط ارتش آلمان صادر می شود. این بزرگترین صادرات نظامی خارجی استرالیا به آلمان است.

خرید خودروهای حامل سلاح های سنگین بر اساس توافق دوجانبه بین دولت های استرالیا و آلمان صورت می گیرد. راین متال پس از راه اندازی در مارس 2024 قراردادی را با مقامات آلمانی به مبلغ 2.7 میلیارد یورو شامل تعمیر و نگهداری و تعمیرات اعلام کرده است. قرارداد تولید مربوطه اکنون در استرالیا برقرار است.

ناتان پوینر، مدیر عامل راین متال دفاع استرالیا، تأیید کرد که این سفارش بزرگترین صادرات نظامی خارجی استرالیا به آلمان است. پوینر افزود: «قرار است تحویل در سال 2025 آغاز شود و اولین خودروی ساخت استرالیا در سال 2026 تحویل داده شود.

حامل سلاح های سنگین یا وسیله نقلیه «Schwerer Waffenträger Infanterie» بر اساس خودروی شناسایی رزمی باکسر (CRV) ارتش استرالیا ساخته شده است.

عکس: راین متال
عکس: راین متال

باکسر یک خودروی زرهی پیشرفته 8×8 است که در خدمت ارتش های سراسر جهان است. این سیستم ایمنی، امنیت و حفاظت نیروها را به همراه سطوح بالایی از قدرت آتش و تحرک برای عملیات های پایدار از حفظ صلح تا عملیات های جنگی با شدت بالا فراهم می کند. CRV مجهز به یک ماژول ماموریت شناسایی، از جمله برجک دیجیتال لنس دو سرنشینه است. اولین برجک سرنشین دار با کالیبر متوسط ​​که در سکوی باکسر به خدمت گرفته شد.

بوکسورهای آلمانی در مرکز عالی مهندسی نظامی Rheinmetall در Redbank در جنوب شرقی کوئینزلند، جایی که بیش از 650 کارگر ماهر Rheinmetall وسایل نقلیه، زره و وسایل الکترونیکی را برای استرالیا و شرکای جهانی تولید می کنند، تولید خواهند شد.

این قرارداد از دیدگاه راین متال برای ایجاد و ایجاد ظرفیت صنعت دفاعی استرالیا برای ایجاد ارزش خالص محلی و ادغام شرکت های استرالیایی در زنجیره تامین جهانی راین متال حمایت می کند.

آرمین پاپرگر، رئیس هیئت اجرایی Rheinmetall AG: “ما از انتخاب شدن برای تامین حامل های سلاح های سنگین برای یک عنصر مهم از گروه نیروی جدید ارتش آلمان، “نیروهای متوسط” قدردانی می کنیم.

ما در حال ادغام تجربه و قابلیت‌های همکاران استرالیایی خود در MILVEHCOE با شبکه جهانی Rheinmetall خود هستیم تا در اسرع وقت وسایل جنگی مورد نیاز ارتش آلمان را فراهم کنیم. این امر باعث تعمیق بیشتر روابط دفاعی بین استرالیا و آلمان و افزایش توان دفاعی پایدار استرالیا می شود.

ما از مشارکت نزدیک استرالیا و آلمان در فعالیت‌های دفاعی استراتژیک استقبال می‌کنیم زیرا هر دو کشور با هم برای تقویت امنیت جهانی همکاری می‌کنند. آرمین پیپرگر، مدیر عامل راین متال گفت: برنامه آلمانی باکسر از استرالیا با سرمایه گذاری بلندمدت استرالیایی راین متال در توسعه محصول و تولید پیشرفته امکان پذیر شده است.

علاوه بر 211 وسیله نقلیه باکسر سفارش داده شده به عنوان بخشی از پروژه LAND 400 فاز 2 استرالیا – که 133 مورد از آنها نوع CRV با برجک دیجیتال لنس و خدمه هستند – این شرکت همچنین ناوگان کامیون HX ارتش استرالیا را با بیش از 2900 وسیله نقلیه نگهداری می کند. سیستم کشتار نرم چند مهمات MASS برای نیروی دریایی سلطنتی استرالیا، سیستم های آموزشی دفاعی را اجرا می کند و بیش از 200 کامیون HX را به نیروی دفاعی نیوزلند تحویل داده است.



دیدگاهتان را بنویسید