TWPG استرالیا دو فروند تاکتیکی را به تفنگداران دریایی ایالات متحده تحویل داده است


سازنده صنایع دستی تاکتیکی استرالیایی گروه پروژه Whiskey (TWPG) اولین دو کشتی 11 متری ویسکی براوو چند ماموریتی شناسایی (MMRC) را با موفقیت به کمپ پندلتون در پایگاه تفنگداران دریایی (MCB) در کالیفرنیای جنوبی تحویل داده است. 16 آوریل اعلام شد.

TWPG خاطرنشان کرد که دو فروند ویسکی براوو MMRC توسط آزمایشگاه نظامی سپاه تفنگداران دریایی (MCWL) پذیرفته شده اند و توسط تفنگداران دریایی شناسایی برای استقرار و آزمایش محموله های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

این شرکت افزود: این کشتی ها تحت یک قرارداد 20.5 میلیون دلاری شامل تعداد نامعلومی از ویسکی آلفا 8 متری و ویسکی براوو 11 متری MMRC تحویل داده شدند.

یکی از بنیانگذاران TWPG گفت: “از ابتدا، ماموریت گروه پروژه ویسکی بازتعریف شناورهای تاکتیکی و ایجاد نسل جدیدی از پلتفرم های امن تر، کاملا شبکه ای و آماده جنگ بر اساس تجربه خودمان در عملیات های ویژه دریایی بوده است.” و مدیر عامل دارن شوبک.

شوبک افزود: “ما بسیار سپاسگزاریم که وزارت دفاع ایالات متحده و USMC بر فرصت هایی برای به اشتراک گذاشتن نوآوری ها با متحدان مادام العمر مانند استرالیا تمرکز کرده اند.” “فرآیند قراردادی ارائه شده توسط DIU باعث می شود تا شرکت های بخش خصوصی بتوانند به سرعت شکاف های توانمندی را که جنگجویان و فرماندهان رزمنده با آن روبرو هستند پر کنند.”

TWPG خاطرنشان کرد که USMC Whiskey Bravo MMRC نزدیک به 50 سازنده تجهیزات اصلی ایالات متحده و استرالیا (OEM) را ادغام می کند، از جمله طیف وسیعی از سیستم های ماموریت مانند سنسورها، مجموعه ماموریت های مدولار و تجهیزات اطلاعاتی و نظارتی (ISR).

این شرکت افزود که به جستجوی فرصت‌هایی در استرالیا مانند برنامه LAND 8710-3 که هدف آن توسعه کشتی‌های جدید برای تیپ مانور ساحلی بازسازی‌شده ارتش استرالیا است، ادامه خواهد داد.

از جوانتر Ng



دیدگاهتان را بنویسید