ST Engineering و Bureau Veritas توافقنامه همکاری برای توسعه فناوری بال در زمین امضا کردند


ژست مهندسی ST و BV با AirFish
(L-R) دیوید بورو، معاون رئیس جمهور، آسیای جنوبی و اقیانوس آرام، Bureau Veritas، Jeffrey Lam، رئیس، هوافضای تجاری، ST Engineering، Mathieu de Tungi، معاون اجرایی و رئیس، دریایی و فراساحل، Bureau Veritas، پروفسور چان انج سون، مدیر اجرایی، مرکز فناوری فراساحلی و فراساحلی، سنگاپور، یئون پینگ کو، مدیر اجرایی، دفتر Veritas Marine & Offshore سنگاپور، دکتر کنت لو، دانشیار و مدیر کلاستر، خوشه مهندسی، موسسه فناوری سنگاپور، و Leon مدیر کل ST Engineering AirX با AirFish 3 دو نفره در پس‌زمینه در هفته دریایی سنگاپور 2024.

ST Engineering AirX (AirX)، سرمایه گذاری مشترک بین ST Engineering و Peluca (که قبلا Wigetworks نامیده می شد)، یک همکاری استراتژیک با Bureau Veritas (BV)، یک رهبر جهانی در صنعت تست، بازرسی و صدور گواهینامه، با هدف پیشرفت Wing اعلام کرده است. -تکنولوژی زمینی (WIG). این همکاری بر طبقه بندی و صدور گواهینامه کشتی AirFish WIG متمرکز خواهد بود که گامی حیاتی در راه راه اندازی آن است.

AirFish یک کشتی دریایی پیشگام WIG است که مستقیماً در بالای آب کار می کند و از نیروهای آیرودینامیکی ایجاد شده توسط اثر زمین برای دستیابی به نیروی محرکه با سوخت کارآمدتر و با سرعت بالا استفاده می کند. به عنوان بخشی از مشارکت و چشم انداز مشترک برای نوآوری، AirX و BV برای طبقه بندی و گواهی AirFish 8، یک WIG 10 صندلی، مطابق با فرآیند NI525 BV برای واجد شرایط بودن فناوری های جدید بر اساس ریسک، و ارتباط با کشورهای پرچمدار با یکدیگر همکاری خواهند کرد. برای ثبت پلت فرم فراساحلی در کشورهای مربوطه. AirX و BV همچنین تخصص و منابع خود را برای ایجاد پایه ای قوی برای طبقه بندی و صدور گواهینامه پلت فرم های AirX WIG آینده و پایه و اساس تولید انبوه هواپیمای AirFish WIG را با هم ترکیب خواهند کرد.

AirX تخصص طراحی و توسعه خود را به عنوان یک WIG craft OEM خواهد کرد و از تخصص ST Engineering در صدور گواهینامه و صلاحیت هواپیما با مقامات هواپیمایی کشوری استفاده خواهد کرد. BV خدمات مشاوره ای را برای طراحی و توسعه کشتی AirFish WIG از نظر مقررات و طبقه بندی، و همچنین ارزیابی صلاحیت فناوری مبتنی بر NI525 BV، خدمات طبقه بندی تجهیزات و صدور گواهینامه، و ارزیابی خطر و ایمنی مربوط به توسعه و عملیات کشتی AirFish WIG.

AirFish 8 AirX شرکت ST Engineering در طی یک پرواز آزمایشی.
AirFish 8 AirX شرکت ST Engineering در طی یک پرواز آزمایشی.

جفری لام، رئیس بخش هوافضای تجاری ST Engineering، گفت: “در سفر پیشگامانه خود برای تجاری سازی اولین کشتی WIG جهان، تصمیم گرفتیم با Bureau Veritas برای طبقه بندی و گواهی راه حل AirFish Wing-in-Ground شریک شویم. این یک نقطه عطف مهم در تحقق پتانسیل عظیم فناوری Wing-in-Ground در زمینه هایی مانند حمل و نقل دریایی، ارائه خدمات شبه دولتی و لجستیک است. ما مشتاقانه منتظر همکاری با Bureau Veritas برای تعیین استانداردهای جدید در نوآوری و ایمنی با فناوری هستیم که حمل و نقل را متحول خواهد کرد.

دیوید بارو، معاون دریایی و فراساحلی دفتر Veritas در جنوب آسیا و اقیانوسیه، اظهار داشت: «ما از حمایت از توسعه و استقرار فناوری نوآورانه Wing-in-Ground AirFish خرسندیم. با استفاده از تخصص گسترده در صنعت و نظارت، و همچنین تخصص فناوری خود، ما با ST Engineering AirX همکاری نزدیک خواهیم کرد تا با چالش های ارائه این راه حل پیشگامانه به بازار با هدف مشترک رشد و بهره وری در صنعت دریایی مقابله کنیم. ”

علاوه بر شراکت با BV، AirX با اداره دریایی و بندری سنگاپور برای آزمایش و توسعه کشتی AirFish Wing-in-Ground در سنگاپور همکاری خواهد کرد. این آزمایش‌ها، که انتظار می‌رود از سه ماهه سوم 2024 آغاز شود، در ابتدا دو بار در ماه، به ایجاد یک مرکز مهندسی و گواهینامه برتری برای WIG در سنگاپور کمک خواهد کرد.

مراسم امضای ST Engineering و BV
پروفسور چان انگ سون، مدیر اجرایی مرکز فناوری دریایی و فراساحلی، سنگاپور، ماتیو دو تونگی، معاون اجرایی و رئیس دفتر صنایع دریایی و فراساحلی Veritas، جفری لام، رئیس بخش هوافضای تجاری، مهندسی ST، دکتر کنت لو، دانشیار و مدیر خوشه در خوشه مهندسی موسسه فناوری سنگاپور، دیوید بارو، معاون رئیس جمهور جنوب آسیا و اقیانوسیه، Bureau Veritas، و لئون تان، مدیر عامل، ST Engineering AirX، در مراسم امضای قرارداد بین ST Engineering و Bureau Veritas در هفته دریایی سنگاپور 2024.



دیدگاهتان را بنویسید