Milrem Robotics برنده قرارداد با THEMIS UGV ژاپن شد


این شرکت در 16 آوریل اعلام کرد که شرکت تابعه گروه Edge Milrem Robotics قراردادی برای تامین سه وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین ردیابی THEMIS (UGV) به نیروی دفاع از خود زمینی ژاپن (JGSDF) داده است.

Milrem Robotics خاطرنشان کرد که سه UGV THEMIS برای انجام وظایف مختلف از جمله حمل محموله و جمع آوری اطلاعات پیکربندی خواهند شد.

UGV ها همچنین به کیت ویژگی هوشمند Milrem (MIFIK) مجهز خواهند شد که قابلیت های عملیات مستقل را برای کاهش بار شناختی اپراتورها فراهم می کند و به خودروها اجازه می دهد تا عملیات خودران در جاده و خارج از جاده را انجام دهند.

«هدف نیروهای دفاع شخصی زمینی تقویت اساسی قابلیت‌های دفاعی خود با وسایل بدون سرنشین برای به دست آوردن مزیت نامتقارن و در عین حال محدود کردن تلفات انسانی است. مدیر عامل Milrem Robotics، Kuldar Versi، گفت: وظیفه ای که UGV ها واجد شرایط منحصر به فرد هستند.

ورسی افزود: ما مفتخریم که نیروهای دفاع از خود زمینی ژاپن ما را برای حمایت از آنها در ارتقای توان رزمی نیروهای زمینی خود از طریق روباتیک پیشرفته و دستیابی به اهداف توانمندی خود انتخاب کرده اند.

Milrem Robotics اشاره کرد که UGV های THEMIS توسط وزارت دفاع ژاپن (JMOD) به عنوان بخشی از برنامه اکتساب سریع این وزارتخانه که اخیراً معرفی شده است، انتخاب شده اند.

THEMIS UGV یک پلت فرم میدانی اثبات شده است که در تمرینات نظامی و آزمایشات میدانی متعددی با کشورهای مختلف در سراسر جهان شرکت کرده است. وسیله نقلیه پایه شامل دو غلاف مکانیزه ردیابی شده است که باتری ها و یک ژنراتور دیزلی را نیز در خود جای می دهد که از طریق یک محفظه نصب شده در مرکز به هم متصل می شوند که می تواند محموله ای را در خود جای دهد که می تواند طبق الزامات ماموریت تعویض شود.

مدل‌های قبلی THEMIS از ژنراتور دیزلی Kubota و باتری‌های سرب اسید تغذیه می‌کردند، اگرچه خودروهای مدرن‌تر اکنون به موتور قدرتمندتر کاترپیلار با باتری‌های لیتیوم یون مجهز شده‌اند.

در یک پیکربندی جنگی، UGV THEMIS می‌تواند پشتیبانی آتش مستقیم برای نیروهای مانور فراهم کند و به عنوان یک ضرب‌کننده نیرو برای نیروهای پیاده‌شده عمل کند و به آنها اجازه دهد تا دشمنان را در فواصل توقف مشاهده کنند و درگیر شوند. این نوع همچنین در نمایشگاه های دفاعی و آزمایش های برد با طیف گسترده ای از تسلیحات از جمله مسلسل های سنگین، نارنجک انداز اتوماتیک 40 میلی متری و موشک های هدایت شونده ضد تانک دیده شده است.

محصولات Milrem Robotics در 16 کشور فروخته می شود که هشت کشور آن عضو ناتو هستند: استونی، هلند، نروژ، فرانسه، آلمان، اسپانیا، بریتانیای کبیر و ایالات متحده.

از جوانتر Ng



دیدگاهتان را بنویسید