Hexagon بازرسی کیفیت رباتیک را با سیستم بسیار انعطاف پذیر و مقیاس پذیر PRESTO متحول می کند – IAA


بخش هوش تولیدی هگزاگون راه اندازی سیستم PRESTO را اعلام کرده است، مجموعه مدولار نوآورانه ای از سلول های بازرسی رباتیک خودکار که انقلابی در اندازه گیری سه بعدی برای صنایع خودروسازی و هوافضا ایجاد می کند. سیستم PRESTO بر پایه اتاق بازرسی کیفیت PRESTO بنا شده است تا سیستمی آینده‌نگر را به تولیدکنندگان ارائه دهد که استاندارد جدیدی را برای بازرسی کیفیت خودکار مقیاس‌پذیر، همه‌کاره و یکپارچه ایجاد می‌کند.


سیستم PRESTO به تولیدکنندگان امکان می‌دهد تا با برنامه‌ریزی رباتیک خودکار چابک‌تر شوند که به یک متخصص کنترل کیفیت اجازه می‌دهد تا یک بازرسی رباتیک قوی را در چند ساعت ایجاد، آزمایش و اجرا کند. سلول‌های گسترش‌یافته بسیار انعطاف‌پذیر هستند و برای تمام سطوح مهارت قابل دسترسی هستند – اپراتور می‌تواند با انتخاب بخش صحیح برای بازرسی از صفحه کنترل، با خیال راحت یک یا آن قسمت را بارگیری و بازرسی کند. در زمانی که کمبود مهارت‌ها عملکرد روزمره بسیاری از تولیدکنندگان را مختل می‌کند، سیستم رباتیک یکپارچه فرآیندهای تنظیم دستی و کالیبراسیون مکرر را حذف می‌کند و به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا کارآمدتر کار کنند و روی تعالی شغل تمرکز کنند، در حالی که زمان کلی بازرسی را به نصف کاهش می‌دهد. در مقایسه با سایر فناوری های بازرسی فعلی.

سیستم PRESTO فناوری‌های اسکن پیشرفته را در یک راه‌حل کلید در دست برای بازرسی خودکار سریع‌تر، آسان‌تر و دقیق‌تر ترکیب می‌کند:

آگهی ها

  • بهترین اسکنر مطلق AS1 هگزاگون همراه با موقعیت یابی مطلق از Leica Absolute Tracker AT960 کارایی و نتایج اندازه گیری بی نظیری را ارائه می دهد – حتی در شرایط نور محیطی پویا در نزدیکی خطوط تولید.
  • فناوری خط لیزر آبی – PRESTO اولین سلول بازرسی کلید در دست Hexagon است که از پیشرفته ترین و شهودی ترین روش برای تولید یک نمایش دیجیتالی غنی و کامل از ویژگی های اصلی و سطوح استفاده می کند.
  • فناوری SHINE که اندازه گیری آسان سطوح بازتابنده را امکان پذیر می کند و نیاز به آماده سازی قطعه را از بین می برد.
  • نرم افزار اتوماسیون رباتیک پیچیده که از یک دوقلو دیجیتال برای شبیه سازی و برنامه ریزی برنامه های بازرسی کامل به صورت آفلاین و هماهنگی همه فرآیندها در زمان واقعی برای تکرارپذیری و تداوم عملیات استفاده می کند.
  • یکپارچگی و هماهنگی کامل همه سیستم‌ها، از درایوهای رباتیک گرفته تا اسکن اندازه‌شناسی، امکان بازرسی نزدیک به خط را با سرعت‌های بالاتر در ایمنی کامل فراهم می‌کند.

تولید کنندگان پیشرو برای کنترل کیفیت جامع تلاش می کنند، قطعات بیشتری را انتخاب می کنند و در طول تولید و مونتاژ به دفعات بیشتری انتخاب می کنند. داده‌های اندازه‌شناسی بدون ابهام و ارزشمند حاصل برای تولید هوشمند اساسی است. PRESTO یک سیستم آگنوستیک است، بنابراین تولیدکنندگان می‌توانند به راحتی آن را با نرم‌افزار اندازه‌شناسی و تضمین کیفیت موجود مشتری ادغام کنند و مجموعه‌های داده‌ای غنی و باکیفیت را ارائه دهند که تولیدکنندگان را قادر می‌سازد تا کیفیت را بهینه کنند و بهبود مستمر فرآیند را مطلع کنند. کاربران به راحتی می‌توانند حلقه‌های بازخوردی ایجاد کنند که با شناسایی روندهای کلیدی، پیش‌بینی دقیق‌تر نتایج خارج از تحمل (OOT) یا رسیدگی به علت اصلی عدم انطباق در هر سیستم مدیریت کیفیت اصلی (QMS) در بازار، به عملیات آنها اطلاع می‌دهد. .

ماژولار بودن سیستم PRESTO امکان استقرار انعطاف‌پذیر را فراهم می‌کند و به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا به سرعت قابلیت‌های کنترل کیفیت خود را برای رفع نیازهای تجاری خود افزایش دهند. پس از استقرار اولین سلول، ماژول های اضافی را می توان با زمان کوتاه و نصب سریع اضافه کرد. این مقیاس پذیری نه تنها چابکی عملیاتی را بهبود می بخشد – یک راه حل استاندارد شده از یک فروشنده به کسب و کارها نیز کمک می کند تا استراتژی های سرمایه گذاری خود را با امکان نوسازی و بهبود به جای جایگزینی بهینه کنند.

انطباق PRESTO با استانداردهای ایمنی مانند CE و UL فرآیند تکرار را ساده می‌کند و به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت و به طور مداوم سیستم را در سراسر مناطق جغرافیایی مستقر کنند. این امر عملکرد ثابت را تضمین می کند و انطباق با مقررات را برای شرکت های چند ملیتی که به دنبال استفاده از قابلیت های کنترل کیفیت رباتیک در مقیاس جهانی هستند، ساده می کند. علاوه بر این، حضور جهانی Hexagon با پشتیبانی از زبان مادری در تمام قاره ها، استقرار یکپارچه و موفقیت مداوم را بدون توجه به موقعیت مکانی تضمین می کند.

Nicolas Laschau-Bandres، مدیر جهانی Hexagon، گفت: “از آنجایی که نیازهای صنعت برای راه حل های بازرسی رباتیک در بازاری به طور مداوم و به سرعت در حال توسعه به رشد خود ادامه می دهند، سیستم PRESTO معیار جدیدی را از نظر انعطاف پذیری و مقیاس پذیری نشان می دهد. طراحی مدولار و رابط بصری آن به تولیدکنندگان در هر اندازه اجازه می دهد تا کنترل های خودکار را به طور یکپارچه در جریان کار خود ادغام کنند و به سرعت با تغییرات غیرمنتظره سازگار شوند. با در دسترس قرار دادن، سازگاری و مقرون به صرفه کردن اتوماسیون پیشرفته، PRESTO یک پله کلیدی به سوی آینده ای است که در آن سازندگان از اتوماسیون کامل استفاده می کنند تا کارکنان خود را قادر سازند تا بهره وری و کارایی فرآیندهای تولید خود را افزایش دهند.

سیستم PRESTO از سه مدل “پایه” تشکیل شده است: PRESTO M مربع 4.5 متری موجود، که از یک ردیاب لیزری ثابت و اسکنر لیزری سه بعدی استفاده می کند. PRESTO L 10m x 5.5m با ردیاب موبایل و اسکنر موبایل. و 10 متر در 7.5 متر PRESTO XL که از دو ردیاب موبایل و دو اسکنر موبایل استفاده می کند. چندین گزینه برای سفارشی کردن عملکرد بازرسی بر اساس تجربه کاربر و اندازه اجزا ارائه شده است، با مدل های بزرگتر که توانایی افزایش یافته برای بازرسی طیف وسیع تری از قطعات را دارند. متخصصان با کیفیت و اندازه‌شناسی با تجربه می‌توانند از نرم‌افزار مترولوژی ترجیحی Hexagon (PC-DMIS، Inspire) یا سایر فروشندگان برای کار با برنامه‌ها و داده‌ها استفاده کنند. داده‌های اندازه‌شناسی تولید شده توسط استقرار سیستم PRESTO را می‌توان به راحتی از طریق پلتفرم واقعیت دیجیتال باز Hexagon Nexus با سایر برنامه‌های دسکتاپ و ابری آنالیز و به اشتراک گذاشت.

غرفه دارانی که در سراسر جهان در Hannover Messe 2024 راه اندازی می شوند، می توانند در غرفه Hexagon F26 در سالن 17 یا به صورت آنلاین در: https://hexagon.com/products/presto-system اطلاعات بیشتری کسب کنند.

منبع: شش گوش


کلیک اینجا برای آخرین اخبار.

حال و گذشته را بخوانید پرسش ها IAA.

خودتان را به روز نگه دارید اشتراک در در IAA NOW!

و فراموش نکنید که ما را دنبال کنید فیس بوک، لینکدین من توییتر!

دکتر استفان کونیگ مدیر عامل جدید گروه OPTIMA است
Rockwell Automation راه حل های جدیدی را برای کنترل متمرکز موتور راه اندازی می کند



دیدگاهتان را بنویسید