H225 بیشتر برای گارد ساحلی ژاپن


هلیکوپتر H225M
هلیکوپتر H225M

این شرکت در 11 آوریل اعلام کرد که گارد ساحلی ژاپن (JCG) سه هلیکوپتر ایرباس H225 دیگر را برای پشتیبانی از گشت‌های ساحلی سرزمینی، اجرای قانون دریایی و امدادرسانی به بلایا سفارش داده است.

آخرین معامله پس از آن صورت گرفت که ایرباس سال گذشته چهار هلیکوپتر H225، یک فروند در فوریه و سه فروند در دسامبر تحویل داد. این شرکت خاطرنشان کرد که JCG پس از انجام آخرین سفارش، صاحب ناوگان 18 هلیکوپتر H225 خواهد شد.

به گفته ایرباس، ناوگان H225 JCG با پشتیبانی کامل مواد شبانه روزی HCare Smart محافظت می شود و به سرویس اجازه می دهد تا زمانی که دارایی ها تحت مدیریت شرکت هستند، بر عملیات پرواز خود تمرکز کند.

ژان لوک آلفونسی، مدیر عامل هلیکوپترهای ایرباس ژاپن گفت: گارد ساحلی ژاپن به مدت سه دهه اپراتور فعال خانواده هلیکوپترهای سوپر پوما بوده است.

آلفونسی افزود: “این دستور پیگیری نشان دهنده اعتماد مشتریان ما به محصولات ما و پشتیبانی اختصاصی ما از ناوگان آنها است.” ما بر این باوریم که H225 با توجه به تطبیق پذیری آن در هر شرایط آب و هوایی، یک انتخاب ایده آل برای مأموریت های اجرای قانون، ماموریت های امنیتی ساحلی و جزیره ای JCG است.

ایرباس فاش کرد که در حال حاضر 24 هلیکوپتر H225 در ژاپن توسط سازمان‌های مختلف مانند وزارت دفاع و اپراتورهای شبه‌دولتی برای کاربردهایی از جمله مأموریت‌های جستجو و نجات، آتش‌نشانی، و حمل‌ونقل مسافر و بار در ژاپن در خدمت هستند.

H225 یک هلیکوپتر چندمنظوره دو موتوره 11 تنی است که بر اساس پلت فرم موفق Super Puma/Cougar این شرکت ساخته شده است و دارای تجهیزات اویونیک جدید، از جمله “کابین کابین شیشه ای” با صفحه نمایش بزرگ و رابط اپراتور به روز شده است که برای کاهش استرس خلبان طراحی شده است. .

ایرباس همچنین خاطرنشان کرد که خانواده سوپر پوما/کوگار بیش از شش میلیون ساعت پرواز را در حین کار در محیط‌های سخت در سراسر جهان جمع‌آوری کرده‌اند.

علاوه بر H225، JCG همچنین بسیاری از هلیکوپترهای دیگر مانند Bell 505 و 412، Leonardo AW139 و Sikorsky S-76 را اداره می کند.

از جوانتر Ng



دیدگاهتان را بنویسید