DEEP Robotics در سنگاپور و کره جنوبی قرار دارد! آیا کاربرد ربات های چهار پا رونق دارد؟ – IAA


در سنگاپور، DEEP Robotics، با همکاری شریک رسمی خود EGP، در پروژه تونل AMR SPPG شبکه برق سنگاپور (SPPG) شرکت می کند. این پروژه از ربات‌های چهار پا برای بازرسی تونل‌های الکتریکی استفاده می‌کند و سیستم‌های تشخیص مربوطه را برای هشدار اولیه در مواقع اضطراری یکپارچه می‌کند. این اولین بار است که ربات‌های چهارپایه تولید داخل در صنعت انرژی در خارج از کشور استفاده می‌شوند. تیم مربوطه آموزش و استقرار فشرده را در سطح محلی انجام داد.


علاوه بر این، یک پروژه مدیریت خط تولید کارخانه در کره جنوبی از ربات‌های چهارپایه DEEP Robotics برای تشخیص شمارنده‌های خط، کنترل سینی‌ها و انتخاب اجزا استفاده می‌کند. ژنگ دانگشین، مدیر محصول رباتیک DEEP گفت.

آگهی ها

کاربرد ربات های چهار پا در ۲۶ استان و شهر چین

اطلاعات عمومی نشان می دهد که ربات چهارپایه صنعتی DEEP Robotics خدمت کرده است بیش از 100 مشتری در 26 استان و شهر چین از جمله گوانگژو، پکن، شانگهای، هبی، شاندونگ، ژجیانگ، هوبی و آنهویی. در کشورهایی مانند سنگاپور و کره جنوبی و بیشترچندین پروژه صنعتی DEEP Robotics نیز اجرا شد که اولین کاربرد صنعتی خارج از کشور از ربات‌های چهار پا تولید داخلی را نشان می‌دهد.

در طول جشنواره بهار اخیر، ربات‌های چهار پا در پست 800± کیلوولت در استان هونان نگهبانی می‌دادند. در مواجهه با فشار قابل توجهی برای تضمین تامین برق در طول جشنواره بهار، از قابلیت‌های برتر بازرسی آفلاین با خدمات کامل و قابلیت‌های عملیات 24 ساعته در تمام شرایط آب و هوایی استفاده کرده است. مجهز به مکانیزم گیمبال دوگانه و مجموعه‌ای از ماژول‌های تجهیزات، جایگزین افراد در هنگام انجام بازرسی در محیط‌های پیچیده و خطرناک صنعتی شده است، به شرکت‌ها کمک می‌کند خطرات احتمالی را شناسایی کنند، از عملکرد بی‌وقفه منبع تغذیه جشنواره بهار اطمینان حاصل کرده و به همه اجازه می‌دهد جشن بگیرند. تعطیلات با آرامش خاطر

در پستی در استان آنهویی، بازرسی عملیات و تعمیر و نگهداری هوشمند ربات سگ در ارتفاع کم + پهپاد انجام شد که به کنترل خودکار، شناسایی خودکار نقص، تشخیص به موقع ناهنجاری های تجهیزات و افزایش قدرت منبع تغذیه قابل اعتماد پست دست یافت. .

در یک نیروگاه در استان گوانگدونگ، ربات های چهار پا به طور خستگی ناپذیر توسط باد و باران آزمایش شدند. در مقایسه با روبات‌های هوشمند سنتی، تعداد نقاط بازرسی 60 درصد افزایش یافته است. مجهز به دوربین های دوگانه گیمبال، می تواند 30 نوع نقص تجهیزات انرژی را شناسایی کند و 9 نوع قرائت کنتور را بخواند. پیش از این، حداقل 9 ربات هوشمند برای دستیابی به پوشش کامل تجهیزات هوشمند در ایستگاه های فرعی مورد نیاز بود. اکنون می توان تنها با یک ربات چهار پا به این امر دست یافت و 70 درصد از سرمایه گذاری در هزینه های بهره برداری و تعمیر و نگهداری هوشمند صرفه جویی کرد. برخلاف پهپادها، روبات‌های چهار پا گزینه‌های فراوانی برای اتصال دستگاه‌های خارجی دارند. تیم پروژه تلاش کرد تا یک بازوی مکانیکی شش محوره با قدرت کنترل شده با دقت بالا را بر روی بدنه ربات قرار دهد که به آن اجازه می‌دهد در تعمیر و نگهداری، پشتیبانی از عملیات حفاظت اضطراری و انجام سوئیچ‌های اضطراری با دقت بالا در محیط‌های شدید کمک کند.

در یک تونل کابل 220 کیلوولت در استان فوجیان، پرسنل تعمیر و نگهداری از بازرسان کابل رباتیک چهارپایه برای تشخیص جامع سلامت تجهیزات برق استفاده کردند. طبق گزارشات رسانه ها، می تواند 95٪ از نقص های سطح خط کابل، گسل های گرمای بیش از حد و آتش سوزی کانال را به موقع تشخیص دهد، که کارایی بازرسی را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

در ایستگاه دریافت خط انتقال 1100 ± کیلوولت ولتاژ DC در استان آنهویی، پرسنل تعمیر و نگهداری از ربات های چهار پا و سایر دستگاه های هوشمند برای انجام بازرسی برای اطمینان از عملکرد ایمن تجهیزات برق استفاده کردند. جمع آوری مستقل، شناسایی، محاسبه و تجزیه و تحلیل تشخیصی وضعیت تجهیزات و سایر داده ها با کمک الگوریتم های هوش مصنوعی هوشمند امکان پذیر است.

در گالری انرژی زیرزمینی 8 متری هانگژو از نوزدهمین دوره بازی های آسیایی، ربات های چهار پا DEEP Robotics بیش از شش ماه است که کار می کنند. موسسه تحقیقات نیروی برق شبکه دولتی ژجیانگ، DEEP Robotics، MY Software و سایر بخش‌ها برای درک شرایط محیطی مانند دما و رطوبت، غلظت گازهای مضر و تراکم دود در گالری با استفاده از ربات‌های چهار پا و نظارت در زمان واقعی همکاری می‌کنند. نشانگرهای عملکرد کابل، مانند گردش لایه محافظ، تخلیه جزئی و دمای کار. با بازرسی آفلاین هوشمند روزانه و تشخیص فعال هوشمند هفتگی تجهیزات جدید، پرسنل فقط باید هر شش ماه یک بار بررسی کنند و سالی یک بار اندازه‌گیری‌های بی‌درنگ انجام دهند تا گردش کار بهینه‌تر شود و نتایج بازرسی دقیق‌تر شود.

با نگاهی به جهان، زمانی که موج “ربات + هوش مصنوعی” سراسر جهان را فرا گرفته است، غول های صنعتی جهان نیز در حال تسریع دیجیتالی شدن و آماده شدن برای پروژه هایی با استفاده از روبات های چهار پا هستند. اینکه آیا پتانسیل ربات های چهارپا در سال 2024 افزایش خواهد یافت یا خیر، باید دید، اما ارزش صبر کردن را دارد! علاوه بر این، DEEP Robotics (سالن 5 D46-3) در نمایشگاه Hannover Messe در آلمان از 22 تا 26 آوریل نمایشگاه خواهد داشت. یک ربات چهار پا برای اولین بار در این رویداد حضور خواهد داشت که توانایی های خود را نشان می دهد. صحنه های صنعتی اغلب شامل خطرات قابل توجه و کارهای خسته کننده هستند. چالش هایی مانند نردبان، شرایط آب و هوایی سخت، دمای شدید، تاریکی و سایر شرایط نامطلوب مانع از ورود ربات های سنتی به سایت های صنعتی برای کار می شود. با این حال، ربات چهار پا DEEP Robotics می تواند به طور موثر این مشکلات را حل کند.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به:

وب سایت: deeprobotics.cn/en

لینکدین: www.linkedin.com/company/deep-robotics/

یوتیوب: www.youtube.com/@deeprobotics8601

توییتر: https://twitter.com/DeepRobotics_CN


کلیک اینجا برای آخرین اخبار.

حال و گذشته را بخوانید پرسش ها IAA.

خودتان را به روز نگه دارید اشتراک در در IAA NOW!

و فراموش نکنید که ما را دنبال کنید فیس بوک، لینکدین من توییتر!

Rockwell Automation راه حل های جدیدی را برای کنترل متمرکز موتور راه اندازی می کند
Chint در حال راه اندازی یک برچسب جدید و گارانتی تمدید شده برای محصولات خود در ویتنام است



دیدگاهتان را بنویسید