Rockwell Automation راه حل های جدیدی را برای کنترل متمرکز موتور – IAA راه اندازی می کند


مراکز جدید کنترل موتور FLEXLINE 3500 داده‌های بی‌درنگ ارائه می‌دهند که به تولیدکنندگان کمک می‌کند بهره‌وری را افزایش دهند و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.


Rockwell Automation، بزرگترین شرکت اتوماسیون صنعتی و تبدیل دیجیتال جهان، FLEXLINE 3500، یک مرکز کنترل موتور کم ولتاژ جدید (MCC) را برای بازارهای جهانی IEC راه اندازی کرده است که امروز در Hannover Messe 2024 در آلمان قابل مشاهده است.

با استفاده از این مرکز کنترل موتور، تولیدکنندگان می توانند داده های تولید را باز کنند و با مجموعه ای از محصولات هوشمند، زمان کار و بهره وری را افزایش دهند. FLEXLINE 3500 MCC از طریق ادغام با دستگاه‌های هوشمند مدیریت موتور، عملیات و داده‌های تشخیصی را در زمان واقعی برای تجهیزات حیاتی فراهم می‌کند.

آگهی ها

دیگو ویلچس، مدیر محصول جهانی، اتوماسیون راکول توضیح داد: هانوفر پیشروترین نمایشگاه تجاری در جهان است که بر موضوعات مهم صنعت مانند صنعت 4.0، دستگاه های هوشمند و پایداری تمرکز دارد. «فناوری متصل ما داده‌های عملکرد در زمان واقعی را ارائه می‌کند، و تولیدکنندگان را قادر می‌سازد تا مشکلات مربوط به زمان خرابی را قبل از وقوع ببینند و به آن رسیدگی کنند، در حالی که بازده انرژی کنترل موتور را افزایش می‌دهد و مصرف انرژی را در تمام عملیات‌ها کاهش می‌دهد. هانوفر مکان مناسبی برای راه اندازی این پیشنهاد جدید است.

طراحی مدولار مرکز کنترل موتور برای بسیاری از کاربردهای کنترل موتور ولتاژ پایین و ردپای کارخانه قابل تنظیم است، در حالی که این فناوری برای طیف وسیعی از صنایع، از غذا و نوشیدنی گرفته تا نفت و گاز طراحی شده است. و هنگامی که مراکز کنترل موتور FLEXLINE 3500 با درایوهای فرکانس متغیر هوشمند ادغام می شوند، سازندگان می توانند مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

علاوه بر این، مرکز کنترل موتور برای ادغام کنترل موتور و توزیع نیرو در یک بسته متمرکز طراحی شده است که مطابق با استانداردهای IEC 61439-1&2 برای مشتریان جهانی است. دستگاه های هوشمند در مراکز کنترل موتور FLEXLINE به شما کمک می کنند تا از مزایای قابل توجهی برخوردار شوید:

  • با هشدارها و اطلاعات تشخیصی اضافی، از کار افتادگی برنامه ریزی نشده را کاهش دهید
  • کاهش هزینه های نگهداری و انرژی
  • پهنای باند را افزایش دهید
  • ایمنی کارخانه و پرسنل را افزایش دهید
  • کاهش هزینه های طراحی و راه اندازی
  • با کابل های کمتر مورد نیاز از پایداری و اثرات زیست محیطی پشتیبانی کنید.

آوردن هوشمندی به تولید، تغییر مهمی است که می بینیم تولیدکنندگان به صورت استراتژیک به کار می گیرند. کریگ رسنیک، معاون مشاور گروه مشاوره ARC، گفت و با معرفی مرکز کنترل موتور FLEXLINE 3500، اتوماسیون راکول به اپراتورهای کارخانه بینش بهتری می‌دهد. با فعال کردن تصمیم گیری مبتنی بر داده از طریق فناوری کنترل موتور هوشمند، تولیدکنندگان می توانند سودآوری، بهره وری و کارایی عملیاتی را بهبود بخشند.

مشخصات فنی FLEXLINE 3500 MCC جدید طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی و نیازهای تولید را برآورده می کند. برای لیست کامل مشخصات و اطلاعات دقیق محصول، به سایت rok.auto/flexline مراجعه کنید.

مرکز کنترل موتور اکنون برای سفارش در دسترس است و در غرفه هانوفر برای CUBIC، یک شرکت اتوماسیون راکول، در سالن 12، غرفه D52 در حال نمایش است.

منبع راکول اتوماسیون


کلیک اینجا برای آخرین اخبار.

حال و گذشته را بخوانید پرسش ها IAA.

خودتان را به روز نگه دارید اشتراک در در IAA NOW!

و فراموش نکنید که ما را دنبال کنید فیس بوک، لینکدین من توییتر!

Hexagon بازرسی کیفیت رباتیک را با سیستم بسیار انعطاف پذیر و مقیاس پذیر PRESTO متحول می کند.



دیدگاهتان را بنویسید