گارد ساحلی ژاپن سه H225 اضافه می کند


هلیکوپتر H225
هلیکوپتر H225

گارد ساحلی ژاپن (JCG) سفارش اضافی برای سه هلیکوپتر H225 داده است که مجموع ناوگان H225 خود را به 18 فروند می رساند.

بزرگترین اپراتور سوپر پوما ژاپن سه H225 را در دسامبر 2023 و یک فروند در فوریه 2024 برای ناوگان رو به رشد خود تحویل گرفت. هلیکوپترهای جدید از عملیات های ساحلی سرزمینی، اجرای قانون دریایی و ماموریت های امدادرسانی در بلایای طبیعی در کشور پشتیبانی خواهند کرد.

گارد ساحلی ژاپن به مدت سه دهه اپراتور فعال خانواده هلیکوپترهای سوپر پوما بوده است. ژان لوک آلفونسی، مدیر عامل هلیکوپترهای ایرباس در ژاپن گفت: این دستور پیگیری نشان دهنده اعتماد مشتریان ما به محصولات ما و حمایت اختصاصی ما از ناوگان آنها است. ما معتقدیم H225 با توجه به تطبیق پذیری آن در هر شرایط آب و هوایی، انتخاب ایده آلی برای ماموریت های اجرای قانون حیاتی و ماموریت های امنیتی ساحلی و جزیره ای JCG است. ما متعهد هستیم که به طور کامل از ناوگان موجود و همچنین تحویل‌های آتی آن پشتیبانی کنیم و از آمادگی بالایی برای عملیات آن اطمینان حاصل کنیم.”

ناوگان H225 JCG توسط HCare Smart بسیار سازگار ایرباس با پشتیبانی مواد ساعتی پوشش داده شده است. این برنامه در دسترس بودن ناوگان سفارشی به آژانس ملی گارد ساحلی اجازه می دهد تا در حالی که ایرباس دارایی های خود را مدیریت می کند، روی پرواز تمرکز کند.

H225 به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به خانواده سوپر پوما، به دلیل عملکرد بالا در شرایط چالش برانگیز و همچنین برد و بار بسیار عالی شناخته شده است. H225 از سیاست بهبود مستمر هلیکوپترهای ایرباس سود می برد. این هواپیما اکنون به تجهیزات اویونیک جدید، از جمله بزرگترین صفحه نمایش های موجود در بازار و یک رابط نوآورانه مجهز شده است که در ترکیب با خلبان خودکار مشهور، بار خلبانان را کاهش می دهد و به آنها اجازه می دهد تا بر روی ماموریت تمرکز کنند.

H225 با ارائه بهترین برد، سرعت، محموله و قابلیت اطمینان صنعت در دسته روتورکرافت 11 تنی دو موتوره، استقامت عالی و سرعت کروز بالا را ارائه می دهد و می تواند به تجهیزات مختلف برای نقش های مختلف مجهز شود.

در حال حاضر 24 هواپیمای H225 در ژاپن توسط وزارت دفاع ژاپن یا اپراتورهای نیمه دولتی برای ماموریت های مختلف جستجو و نجات، ماموریت های VIP، آتش نشانی و حمل و نقل مسافر و بار در ژاپن استفاده می شود.



دیدگاهتان را بنویسید