طراحی مدرن و عملکرد بهینه – IAA


WERMA دامنه دکل های سیگنال را با خط تولید جدید “RST” گسترش می دهد.


سری جدید برج های سیگنال LED “RST” از WERMA با ظاهر مدرن، براق، عملکرد عالی و امکانات کاربردی مختلف خود را تحت تاثیر قرار می دهد. به لطف طراحی یکپارچه آن، نه تنها ظاهری زیبا و جذاب، بلکه روشنایی یکنواخت و دید بهینه سیگنال های نور را در همه جهات ارائه می دهد. برج سیگنال زیبایی شناختی نیز با ویژگی های پیچیده، قطر باریک جمع و جور 57 میلی متر، گزینه های نصب متعدد و درجه حفاظت بسیار بالای IP 66 / IP 69k تحت تاثیر قرار می گیرد.

آگهی ها

دکل های سیگنال در هر اندازه

رالف لاتوچ، مدیر فروش WERMA Signaltechnik می‌گوید: «ما از ارائه آخرین نوآوری خود بسیار خرسندیم. “این نه تنها تعهد ما به بهبود مستمر و نوآوری در فناوری انتقال سیگنال را نشان می‌دهد، بلکه دامنه موجود برج‌های سیگنال ما را با خانواده محصولات مهم قطر جدید گسترش می‌دهد.”

برج سیگنال RST با قطر کمتر از 60 میلی متر، برای ماشین های کوچک تا متوسط، سیستم ها، کابینت های کنترل و ابزارآلات ایده آل است. «علاوه بر موجود، باریک CombiSIGN برج های سیگنال 40 و Kompakt 37 و کلاسیک های ما CombiSIGN 72 و eSIGN با قطر 70 میلی‌متر، ما اکنون یک برج سیگنال RST با قطر 57 میلی‌متر ارائه می‌دهیم – مجموعه‌ای که چیزی برای دلخواه باقی نمی‌گذارد.» Latuch لبخند می‌زند.

از همه طرف به خوبی قابل مشاهده است

ویژگی عالی برج سیگنال LED RST جدید، دید 360 درجه آن است، بنابراین سیگنال ها به وضوح در همه جهات درک می شوند. صرف نظر از زاویه دید، سیگنال ها به خوبی تشخیص داده می شوند و یک هشدار بصری قابل اعتماد ارائه می دهند.

گنبد شیری همچنین یک اثر نورپردازی ملایم اما پر جنب و جوش ایجاد می کند و در نتیجه یک الگوی نوری یکنواخت و جذاب ایجاد می کند. این ظاهر زیبا و در عین حال کاربردی برای طراحی ماشین آلات مدرن، مانند صنایع الکترونیک، نیمه هادی، بسته بندی و مواد غذایی ایده آل است.

ویژگی های همه کاره و عملکرد بهبود یافته

خانواده قطب سیگنال RST جدید با بسیاری از نکات برجسته دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد: قطب از پیش پیکربندی شده در چهار اندازه (ارتفاع؟) موجود است و بسته به گزینه از دو تا پنج بخش و رنگ قدرتمند روشن می شود. یک سیگنال صوتی به عنوان یک گزینه در دسترس است که با سیگنال صوتی 90 دسی بل توجه بیشتری را ارائه می دهد.

به لطف درجه بالای حفاظت IP 66 / IP 69k، بلندگوی قوی برای طیف وسیعی از کاربردهای داخلی و خارجی نیز مناسب است. اتصال از طریق رزوه M12 (8 پین) یا ترمینال فنری انجام می شود.

نصب انعطاف پذیر و انتخاب گسترده ای از لوازم جانبی

برج سیگنال RST نه تنها همه کاره و نوآورانه است، بلکه برای طیف وسیعی از کاربردها طراحی شده است. نصب آن سریع و آسان است – خواه نصب دیوار، کف، سقف یا لوله مورد نیاز باشد. می توان آن را به ماشین ها، سیستم ها و تجهیزات کوچکتر یا برای کنترل کابینت ها یا دیوارها متصل کرد. به لطف گزینه های مختلف نصب و طیف گسترده ای از لوازم جانبی، حداکثر انعطاف پذیری را فراهم می کند.

برج سیگنال RST جدید WERMA راه حل مناسبی برای هر نیاز خاص بدون به خطر انداختن دید یا پایداری است. Ralf Latuch نتیجه گیری می کند: «برج سیگنال LED RST نه تنها طراحی مدرن را با عملکرد پیشرفته ترکیب می کند، بلکه عملکرد و قابلیت اطمینان بی نظیری را به مشتریان ارائه می دهد.


کلیک اینجا برای آخرین اخبار.

حال و گذشته را بخوانید پرسش ها IAA.

خودتان را به روز نگه دارید اشتراک در در IAA NOW!

و فراموش نکنید که ما را دنبال کنید فیس بوک، لینکدین من توییتر!

Chint در حال راه اندازی یک برچسب جدید و گارانتی تمدید شده برای محصولات خود در ویتنام است



دیدگاهتان را بنویسید