اتوماسیون با مفهوم حرکت مدولار جدید از igus – IAA آسان شده است


یک جعبه دنده بادوام و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و راه حل سیستم قدرت برای دستگاه های فروش بستنی


فشار رقابتی بر شرکت ها در سطح محلی و جهانی به دلیل افزایش خودکارسازی فرآیندهای تولید در حال افزایش است. برای اینکه فرآیندهای خودکار اقتصادی و فردی باشد، igus راه‌حل‌های کم‌هزینه با پلاستیک‌های با کارایی بالا، مانند سیستم حرکت مدولار جدید، توسعه می‌دهد. تجهیزات خشک Apiro. مهندسان طراح می توانند از بین سه چرخ دنده کرمی بدون چربی برای حرکت استاندارد، حرکت معکوس و حرکت خطی انتخاب کنند. عملا هیچ محدودیتی برای کاربر وجود ندارد: از روبات های خطی ساده گرفته تا ربات های پیچیده انسان نما و انیماترونیک.

آگهی ها

وقتی دمای تابستان هوس بستنی را به وجود می آورد، دستگاه های فروش خودکار در سراسر کشور خلاقیت های خنک کننده را به ما ارائه می دهند. Sec°mat IC One، تولید شده توسط Seco Manufaktur در بوخوم، فرآیند فروش را به یک رویداد تبدیل می کند. نسل بعدی ماشین فروش بستنی از سینماتیک ربات Apiro ما نه تنها برای عملکرد بادوام بدون نیاز به تعمیر، بلکه برای سهولت استفاده نیز بهره می برد.

در تابستان، گروهی از دوستان در کنار ماشین بستنی می ایستند و به دنبال چیز کوچکی می گردند. تا زمانی که آخرین بستنی توزیع شود، اولین بستنی آب شده است. Sec°mat IC One همه چیز را تغییر می دهد: برای اولین بار، یک دستگاه فروش بستنی با نمایشگر لمسی تعاملی دارای عملکرد سبد است. کاربر ساخته های بستنی خود را جمع آوری می کند، یک پرداخت سریع بدون تماس انجام می دهد و بلافاصله برای کل گروه دوستان سفارش دریافت می کند. و او می تواند عملکرد درونی دستگاه فروش خودکار را از طریق شیشه شفاف تماشا کند – کاری که باید در حین انتظار انجام دهد.

یک یافته مقرون به صرفه سینماتیک رباتی که ظاهر می شود قابل انعطاف، بادوام، و تعمیر و نگهداری رایگان و اینکه مردم دوست دارند در محل کار تماشا کنند مشکلی بود که باید حل می شد. در ابتدا، توسعه دهندگان ربات SCARA را در نظر گرفتند. مدیر عامل Seco Manufaktur، Frank Kuhn می‌گوید: «اما به نظر می‌رسد که اگر این تنظیمات در کارخانه‌ای نباشد که بتوان آن را به طور مداوم سرویس کرد، نرخ خطا در طول زمان بسیار زیاد است. اما فواصل نگهداری و دوام بیشتر برای ما اهمیت ویژه ای داشت.

طراحی انعطاف پذیر به دلیل سیستم مدولار و مشخصات چند منظوره

کارشناسان igus در فرآیند توسعه شرکت داشتند و با هم راه حل عالی را پیدا کردند مدولار سیستم گیربکس Apiro drygear. تمرکز روی چرخ‌دنده‌های کرمی بهینه‌شده از نظر تریبولوژیکی است. پلیمرهای بدون خوردگی و مقاوم در برابر مواد شیمیایی عملکرد بالایی را ارائه می دهند پایداری بالا، وزن سبک، عمر طولانی و بدون تعمیر و نگهداری. اتصالات با استفاده از پروفیل آلومینیومی چند منظوره بسته می شوند. این به محورهای محرک اجازه می دهد تا از طریق فضای توخالی در وسط وارد شوند و عملکرد چرخ دنده حلزونی معکوس را تسهیل می کند که باعث چرخش پروفیل آلومینیومی می شود. بنابراین، برای استفاده در رباتیک و کاربردهای چرخشی ایده آل است. چرخ دنده حلزونی با حرکت خطی به پروفیل آلومینیومی اجازه می دهد تا به صورت خطی حرکت کند یا چرخ دنده حلزونی در امتداد پروفیل خطی حرکت کند. همه انتقال کرم دارند لومن بسیار کوچک. علاوه بر ربات های خطی سه محوره، سیستم نهایی sec°mat دارای دو زنجیر برق سری E2 و کابل Chainflex است. کوهن می گوید: «این نه تنها از نظر فنی بهینه است، بلکه چشم نواز است. بستنی در جایی ساخته می‌شود که مشتری بتواند فرآیند را ببیند، زیرا ما علاقه‌ای به راه‌حل صنعتی سرد نداشتیم. ما می خواستیم این سیستم از نظر بصری جذاب باشد و کنجکاوی کاربران را برانگیزد.”


ماموریت Apiro: انجام حرکات پیچیده – مانند حرکات عنکبوت – تنها با سه مکانیسم کرم جدید برای حرکت استاندارد، خطی و معکوس.
بخش مرکزی داخلی، راه حل خودکار igus® است که از سینماتیک Apiro شامل زنجیره های الکترونیکی و کابل های Chainflex تشکیل شده است.
سینماتیک ربات Apiro نه تنها قابل مشاهده است، بلکه طراحی انعطاف پذیری دارد و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد.

امرسون راه حل های اتوماسیون تولید از طبقه تا ابر را در Hannover Messe 2024 (سالن 11، پایه C20) به نمایش خواهد گذاشت.
Yokogawa سیستم مدیریت تولید یکپارچه CENTUM VP را به روز می کند

دیدگاهتان را بنویسید