Nurol Makina NMS 4×4 را در DSA و NATSEC 2024 مالزی به نمایش خواهد گذاشت!


یوروک ((NMS)

نورول ماکینا در DSA & NATSEC 2024 که از 6 تا 9 می 2024 در کوالالامپور، پایتخت مالزی برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

Nurol Makina که در غرفه شماره H8-8950 نمایشگاه واقع شده است، با NADICORP همکاری خواهد کرد تا آخرین ماشین آلات و راه حل های دفاعی را به مقامات مالزی، نمایندگان صنایع دفاعی و مشتریان بالقوه به نمایش بگذارد.

Nurol Makina در حال حاضر به لطف همکاری خود با NADICORP در حال فروش موفق خودرو در مالزی است. این مشارکت حضور نورول ماکینا را در بازار مالزی تقویت کرده و تعهد خود را برای ارائه مناسب ترین راه حل ها برای نیازهای دفاعی مالزی مورد تاکید قرار داده است.

Nurol Makina خودروهای Ejder Yalçın 4×4 را به مالزی عرضه کرده است. Ejder Yalçın 4×4 یک وسیله نقلیه زرهی چرخ دار تاکتیکی است که با توانایی بالا در کراس کانتری، موتورهای قدرتمند و ساختار مدولار مشخص می شود.

می توان آن را در پیکربندی های مختلف برای کارهای مختلف مانند شناسایی، حفاظت از مرز و عملیات نیروهای ویژه ساخت. Ejder Yalçın 4×4 همچنین به طور موثر در عملیات حفظ صلح سازمان ملل استفاده می شود.

در DSA & NATSEC 2024، Nurol Makina طیف گسترده ای از محصولات خود را که به مالزی ارائه می شود به نمایش می گذارد. از جمله این محصولات NMS 4X4 Tactical Vehicle خواهد بود. NMS 4X4 یک وسیله نقلیه تاکتیکی است که دارای توانایی بالا در کراس کانتری، موتور قدرتمند و ساختار مدولار است. این می تواند در پیکربندی های مختلف برای ماموریت ها از جمله شناسایی، حفاظت از مرز، نیروهای ویژه و کاروان های VIP ساخته شود.

مالزی_DSA_Exhibiton

ماشین Ejder Yalçın 4x4
ماشین Ejder Yalçın 4×4



دیدگاهتان را بنویسید