سیستم های ارتباطی دفاعی پیشرفته EID در جنوب شرقی آسیا مستقر شده اند


EID

این شرکت در نمایشگاه DSA در کوالالامپور که از 6 تا 9 می برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

سیستم های فرماندهی و کنترل انفرادی EID در نیروهای مسلح در سراسر آسیا فعال هستند. با بیش از 50 کشتی در پنج نیروی دریایی آسیای جنوب شرقی که در حال حاضر سیستم های آن را در اختیار دارند، EID، یک شرکت ارتباطات دفاعی پرتغالی، در خدمات دفاعی آسیا (DSA) در کوالالامپور حضور خواهد داشت و راه حل های ارتباطی پیشرفته خود را برای دفاع زمینی و دریایی به نمایش می گذارد.

EID راه حل های پیشرفته، نوآورانه، قابل اعتماد و ایمن را برای سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی طراحی، تولید و عرضه می کند. با توجه به طراحی ماژولار و انعطاف پذیر آن، سیستم ها می توانند با سناریوهای عملیاتی مختلف مطابق با نیازهای نظامی و میدان نبرد سازگار شوند. طیف کاملی از سیستم‌ها در DSA به نمایش گذاشته می‌شوند و تیم EID با خوشحالی از مشتریان و شرکای دفاعی و امنیتی استقبال می‌کند تا در نمایش راه‌حل‌های ما به ما بپیوندند.

سیستم‌های EID که برای عملیات زمینی و دریایی طراحی شده‌اند از خانواده‌های محصولات OceanNEX، TerraNEX، M2NEX و EIDNEX تشکیل شده‌اند. آنها به طور کامل توسط EID توسعه یافته اند، آنها مجموعه ای یکپارچه از راه حل ها هستند که مشتریان را قادر می سازد در عین حفظ امنیت سایبری بر چالش های مختلف حفاظتی و امنیتی غلبه کنند.

مارتین بنت، مدیر عامل EID با حضور در منطقه آسیا-اقیانوسیه از جمله تایلند، اندونزی، فیلیپین، مالزی، سنگاپور و استرالیا، گفت که این شرکت “مفتخر است که به روابط بلندمدت خود با DSA ادامه می دهد و راه حل های ارتش و نیروی دریایی خود را به این موضوع می رساند. افرادی که تصمیم می گیرند در بخش دفاعی در این رویداد مشهور بین المللی. ما به رشد حضور خود در منطقه ادامه می دهیم و مشتریان مزایای راه حل های پیشرفته، نوآورانه و قابل اعتماد ما را مشاهده می کنند.”

گرگوری فلیپس، مدیر فروش EID، افزود: “ما می خواهیم با توسعه و تقویت روابط بیشتر با مشتریان، شرکا و ذینفعان محلی، حضور خود را تقویت کنیم و شراکت های فعلی را تقویت کنیم.”

EID که از 6 تا 9 می برگزار می شود، به نمایش گذاشته می شود:

  • OceaNEX – مجموعه ای از راه حل های ارتباطی دریایی: طیف محصولات OceaNEX کشتی های دریایی را قادر می سازد تا اطلاعات صوتی، داده ها و ویدئویی را برای بهبود نتایج عملیاتی جمع آوری و توزیع کنند. این سیستم شامل فناوری های دریایی است که توسط EID توسعه یافته و در سیستم کنترل ارتباطات یکپارچه آنها (ICCS)، هسته یک ICS کامل، ادغام شده است، که به ایجاد یک سیستم ارتباطی متعادل، یکپارچه، ایمن، داخلی و خارجی کمک می کند.
  • TerraNEX – راه حل های پیشرفته زمینی برای ارتباطات نظامی: TerraNEX سیستم سرباز را ترکیب می کند، پروژه ای که با همکاری ارتش پرتغال توسعه یافته است، و همچنین یک سیستم ارتباطی خودرویی مقیاس پذیر و چند منظوره که ارتباطات با کیفیت و ایمن را بدون توجه به سربازان ارائه می دهد. به معنای. حمل و نقل پیاده یا با ماشین.
  • در حالی که M2NEX و EIDNEX تخصص منحصر به فرد EID را در ارتباطات نظامی نشان می دهند و مجموعه ای از قابلیت های بین رشته ای را ارائه می دهند که شامل طراحی، تامین، استقرار و آموزش برای سیستم های ارتباطی طراحی شده برای محیط های تاکتیکی و استراتژیک است.



دیدگاهتان را بنویسید