ARQUUS یک شریک بلند مدت در آسیا است


گریفون و VAB
گریفون و VAB

DSA که از 6 تا 9 می 2024 در مالزی برگزار می شود، فناوری ها، سیستم ها و مواد طراحی شده برای مقابله با چالش های منطقه را به نمایش می گذارد.

Arquus در سالن 6، Stand 6114Q حضور دارد تا خط آزمایش شده خود را از وسایل دفاعی و امنیتی و توانایی خود در ایجاد همکاری های صنعتی، به ویژه در جغرافیاهای کلیدی مانند آسیا، که در حال حاضر با تنش های منطقه ای رو به افزایش است، به نمایش بگذارد.

15 سال همکاری صنعتی در آسیا

Arquus با هر یک از مشتریان و شرکای خود، یک رابطه اعتماد ایجاد می کند که به ما امکان می دهد دانش صنعت را برای ارائه مؤثرترین محصولات ترکیب کنیم. یک متحد کلیدی، Arquus دارای فناوری های پیشرفته ای است که قادر به تسلط بر فرآیندهای پیچیده صنعتی و ارائه بالاترین سطح کیفیت کلی در محصولات اثبات شده با زمان است. ارزش افزوده آن؟ طراحی فردی خودرو با توجه به نیازهای عملیاتی.

Arquus با حمایت از تیم های محلی از طریق انتقال دانش و فناوری، ارزش واقعی را اضافه می کند و شرکای خود را قادر می سازد تا صنعت محلی خود را توسعه دهند. سپس آنها قادر به طراحی، ساخت و نگهداری وسایل نقلیه مدرن در استقلال کامل هستند. Arquus همچنین خدمات نوسازی ناوگان را در مشاغل شریک محلی ارائه می دهد. این خدمات بدون تغییر در طراحی خودرو، عملکرد میدانی را به ویژه از نظر تحرک، حفاظت و ادغام سیستم های جدید بهبود می بخشد. برای انتخاب شرکا و اندازه پروژه صنعتی، Arquus ممیزی های هدفمند را انجام می دهد و تیم های اختصاصی را فراهم می کند.

این رویکرد قبلاً با خودروهای نمادین از طیف Arquus مانند SHERPA و VAB موفقیت آمیز بوده است.

خط تولید
خط تولید

تجربه شناخته شده بین المللی

Arquus به عنوان یک متخصص در تحرک، بقا و پشتیبانی، با تعهد دائمی خود به نوآوری و کیفیت، خود را به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای ماموریت های دفاعی و امنیتی در سراسر جهان مطرح می کند. توانایی آن در ارائه راه حل های پیشرفته متناسب با نیازهای عملیاتی خاص، Arquus را به یک بازیکن کلیدی در دفاع زمینی تبدیل می کند.

Arquus که در بیش از 60 کشور وجود دارد، طیف کاملی از وسایل نقلیه قابل اعتماد، با کارایی بالا و اثبات شده را ارائه می دهد. آنها ماموریت هایی مانند لجستیک، انتقال نیرو، فرماندهی و پشتیبانی آتش را انجام می دهند. Arquus مالک کل زنجیره تولید خودرو است: طراحی، مونتاژ، ادغام سیستم های داخلی و شخص ثالث، تعمیر و نگهداری و آموزش، که به آن اجازه می دهد تا پیشنهادات خود را با نیازهای مشتریان و شرکا تطبیق دهد.

آموزش کارمندان Arquus
آموزش کارمندان Arquus
تبدیل ماشین
تبدیل ماشین



دیدگاهتان را بنویسید