سازندگان بازی چینی قول می دهند که زنانگی را کاهش دهند، تعداد بازیکنان زیر سن را محدود کنند


رگولاتور همچنین به شرکت‌های بزرگ در این ماه دستور داد تا تمرکز خود را بر سود و جذب طرفداران متوقف کنند، زیرا کسب‌وکارهایی که قوانین را زیر پا می‌گذارند با مجازات‌هایی مواجه می‌شوند.

این امر در بحبوحه عرضه نظارتی گسترده‌تر با هدف مهار بخش فناوری قدرتمند کشور، از جمله قوانین و مقررات سختگیرانه جدید امنیت داده‌های آنلاین و حریم خصوصی که توانایی الگوریتم‌های برنامه را برای شکل دادن به فعالیت آنلاین کاربران محدود می‌کند، صورت می‌گیرد.

در همان زمان، دولت کمونیستی این کشور به دنبال افراد مشهور و بت های موسیقی رفته و آنها را به ترویج “زیبایی شناسی نابهنجار” و ارزش های ناسالم در بین جوانان چینی متهم کرده است.

این شرکت ها روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کردند که تبلیغاتی را با افراد مشهوری که “قانون را زیر پا می گذارند یا غیراخلاقی” نشان می دهند، اجرا نمی کنند.

شرکت‌ها در حال حاضر محدودیت‌ها را برای افراد زیر سن قانونی تشدید کرده‌اند و Tencent در ماه ژوئیه ویژگی «گشت نیمه‌شب» با تشخیص چهره را برای ریشه‌کن کردن کودکانی که برای دور زدن مقررات منع رفت و آمد به عنوان بزرگسالان در می‌آیند، راه‌اندازی کرد.

اما گیمرهای جوان مصمم همچنان با استفاده از حساب‌های بازی که به نام بزرگسالان ثبت شده‌اند، راه‌هایی برای دور زدن قوانین پیدا می‌کردند – رویه‌ای که شرکت‌ها روز پنجشنبه گفتند به پایان خواهند رسید.

دیدگاهتان را بنویسید