TikTok می گوید بیش از 1 میلیارد کاربر دارد


به نوبه خود، زیرمجموعه گوگل، YouTube Shorts را راه اندازی کرد که در اواسط ژوئیه در بیش از 100 کشور عرضه شد تا در بخش فرمت کوتاه با TikTok رقابت کند.

زیرمجموعه ByteDance، که معادل چینی آن Douyin نام دارد، هنوز از یوتیوب که 2.3 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سال 2020 داشت، فاصله زیادی دارد.

TikTok اکنون به دنبال کسب درآمد بیشتر از ترافیک پلتفرم خود است که در روزهای اولیه کند بود.

این شبکه اجتماعی سال گذشته به تبلیغات سرعت داد و ویژگی جدیدی را در اواخر آگوست 2021 راه اندازی کرد که به کاربران امکان می دهد مستقیماً محصولات ارائه شده توسط سازندگان محتوا را در این پلت فرم خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید